FAQ - Usein kysyttyjä kysymyksiä verkkokaupoista


1. Olen sivuston uusi käyttäjä, kuinka teen tilauksen verkossa?


Kaikki tuotteet ovat saatavilla verkkosivustolla ja niitä voi tilata muutaman yksinkertaisen vaiheen kautta. Selaa tuotteita kotisivun kategoriavalikon kautta tai hae tuotteita hakukentässä Valitse tuote, jonka haluat ostaa ja paina 'Osta nyt' Tässä vaiheessa voit valita 'Jatka ostoksia' tai 'Siirry ostoskoriin', jolloin voit katsella lisäämiäsi tuotteita, muokata ostoskoria tai viedä tilauksesi loppuun siirtymällä maksuprosessiin Kun olet valinnut tuotteet, paina 'Siirry ostoskoriin' -painiketta. Voit joko kirjautua sisään tai luoda tilin jatkaaksesi eteenpäin.


2. Olen unohtanut salasanani


Siirry Oma tili -sivulta löytyvään 'Kirjaudu sisään/Luo tili' -osioon. Paina sitten 'Unohditko salasanasi?' -linkkiä ja täytä sähköpostiosoitteesi, jolloin väliaikainen salasanalinkki lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Jos et muista käyttämääsi sähköpostiosoitetta, ota meihin yhteyttä niin autamme sinua.


3. En pääse kirjautumaan sisään


Käyttäjätunnusten ja salasanojen kanssa on tärkeää kirjoittaa isot ja pienet kirjaimet oikein, ja joskus voi olla myös vaikeaa erottaa kirjain "o" ja numero "0". Jos tästä ei ole apua, noudata yllä olevia ohjeita, mikäli olet unohtanut salasanasi. Ota meihin yhteyttä, mikäli ongelmat jatkuvat.


4. Haluan muuttaa tallennetun laskutusosoitteeni


Valitettavasti laskutusosoitteen muuttaminen ei ole mahdollista verkossa, mutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua!


5. Miten käytän alennuskoodini?


Jos sinulla on alennuskoodi, syötä se ostoskorissasi olevaan erilliseen alennuskoodikenttään. Tämä säätää tilauksen loppusumman automaattisesti syöttämäsi koodin mukaisesti.


6. En löydä oikeaa tuotetta. Mitä tehdä?


Käytä hakutoimintoa ja syötä tuotteen tuotenumero tai nimi. Hakukenttä löytyy jokaisen sivun yläosasta. Etkö ole varma, mikä tuote on tarpeisiisi sopiva ja tarvitset neuvoja? Ota meihin yhteyttä chat-toiminnon kautta, niin autamme sinua!


7. En ole saanut sähköpostiini tilini rekisteröintiä koskevaa aktivointiviestiä


Jos et ole saanut tilisi aktivointiviestiä, se voi johtua siitä, että viesti on päätynyt roskapostikansioosi. Jos sähköpostia ei löydy sieltä, valitse 'Etkö saanut aktivointiviestiä? ' ja täytä tiedot lähettääksesi sähköpostin uudelleen. Huomaa, että sähköpostin saapuminen voi kestää muutaman minuutin.


8. Voinko tehdä ostoksia verkkokaupassa ilman tilin luomista?


Ei, sinun on luotava tili voidaksesi tehdä ostoksia meillä. Luomalla tilin saat lisäksi
Pääsyn tilaushistoriaasi
Mahdollisuuden toimituksen seuraamiseen ja paikantamiseen
Mahdollisuuden palauttaa tuotteita ja nähdä palautuksesi verkossa
Jakaa ostoslistoja työtovereiden kanssa
Yksinkertaisemman toistuvien tilausten ostoprosessin


9. Tein tilauksen verkkokaupassa jonkin aikaa sitten, mutta toimitukseni ei ole saapunut.


Voit seurata tilaustasi valitsemalla Seuraa tilaustasi, jonka löydät jokaisen sivun yläreunassa olevasta valikosta.


10. Mitkä ovat hyväksytyt maksukortit?


Visa ja Mastercard. Turvallinen korttimaksupalvelimemme käyttää uusinta 128-bittistä SSL-tekniikkaa. Luottokorttitilauksille ei ole asetettu minimitilausarvoa. Huomaathan, että maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä.