Täyssynteettinen moottoriöljy - parasta Shell-suojaa ajoneuvojen pakokaasujen jälkikäsittelylaitteille
Shell Helix Ultra ECT C2/C3:n pisimmälle kehitetty pakokaasujen jälkikäsittelylaitteiden kanssa yhteensopiva teknologia auttaa pitämään dieselpartikkelisuodattimen puhtaana moottorin suorituskyvyn säilyttämiseksi. Auttaa pienentämään moottorin kitkaa polttoaineen säästämiseksi.
Ominaisuudet
Shellin pisimmälle kehitettyä pakokaasujen jälkikäsittelylaitteisiin yhteensopivaa low-SAPS -teknologiaa
Suojaa pakokaasujärjestelmiä auttamalla pitämään dieselpartikkelisuodattimet puhtaana.
Shellin ainutlaatuinen aktiivisesti puhdistava teknologia
Auttaa suojaamaan suorituskykyisiä moottoreita tehoa heikentäviltä kerrostumilta.
Huippuluokan suoja lietteen muodostumiselta
Pitää moottorin lähes vastavalmistetun puhtaana (perustuen Sequence VG VG lietetestintuloksiin 0W-30-öljyllä)
Huippuluokan kulumissuoja
Jopa 4x parempi kuin API SN spesifikaatio (perustuen Sequence IVA verrattuna API SN käyttäen SAE 0W-30), jopa 50% parempi kuin ACEA C2/C3 vaativat (perustuen OM646LA verrattuna ACEA C2/C3 käyttäen SAE 0W-30)
Sisältää erityisiä hapettumisenestolisäaineita
Auttaa varmistamaan erinomaisen hapettumisenkeston koko öljynvaihtovälille.
Matala viskositeetti ja pieni kitka
Jopa 2,6% parempi polttoainetalous (perustuen ACEA M 111 polttoaineensäästötuloksiin SAE 0W-30-öljyllä verrattuna referenssiöljyyn)
Ylivoimainen mäntien puhtaus
Jopa 45% puhtaampi kuin ACEA C2/C3 vaativat (perustuen DV4TD verrattuna ACEA C2/C3 käyttäen SAE 0W-30), ylittää API SN spesifikaation vaatimukset (perustuen Sequence IIIG testiin verrattuna API SN käyttäen SAE 0W-30)
Huippuluokan suoja korroosiolta
Jopa 3x parempi suoja korroosiolta kuin API SN edellyttää (perustuen Sequence VIII korroosiotestiin verrattuna API SN käyttäen SAE 0W-30)
Ylivoimainen imuventtiilien puhtaus
Ylittää VW:n vaatimukset perustuen VW FSI -testiin (perustuen VW FSI testin rajoihin käyttäen SAE 0W-30)
Erinomaiset kylmäominaisuudet
Nopeampi öljyn virtaus alhaisissa lämpötiloissa (verrattuna paksumpiin öljyihin)
Kestää hyvin mekaanisia rasituksia
Viskositeettiominaisuudet kestävät koko öljynvaihtovälin ajan.
Tärkeimmät käyttökohteet
-Shell Helix Ultra ECT C2/C3:n täyssynteettisessä formulaatiossa käytetään Shellin kehittyneintä pakokaasujen jälkikäsittelylaitteiden kanssa yhteensopivaa teknologiaa, joka suojaa bensiinimoottoreiden katalysaattoreita ja auttaa pitämään dieselpartikkelisuodattimet puhtaana tuhkakertymiltä, jotka saattavat tukkia pakokaasujärjestelmää ja huonontaa moottorin suorituskykyä.
-Shell Helix Ultra ECT C2/C3 –öljyä voidaan käyttää nykyaikaisissa bensiinimoottoreissa, partikkelisuodattimella varustetuissa dieselmoottoreissa ja kaasumoottoreissa.
Spesifikaatiot, hyväksynnät & suositukset
-ACEA C2/C3
-API SN
-VW 504.00/507.00
-MB-Approval 229.52, 229.51, 229.31
-Fiat 9.55535-GS1, 9.55535-DS1* (täyttää vaatimukset)
-Porsche C30
* ei tule käyttää Fiat SDE 1.3L Euro 6 -moottoreissa.
Shell LubeMatch -sivut auttavat löytämään oikean Shell Helix -tuotteen autoosi: http://lubematch.shell.com.